Elektronsko bančništvo

Elektronsko bančništvo predstavlja enega od dostopnih kanalov do bančnih produktov.
Podjetjem in podjetnikom omogoča udobno opravljanje bančnih storitev z želene oddaljene lokacije.
Uporabnikom na računalnikih ni potrebno izvajati nameščanja, saj aplikacija deluje v večini sodobnejših brskalnikov.

Programska podpora omogoča:

  • vstop s certifikati in gesli ali uporabniškim imenom, geslom in enkratnim žetonom (SMS na GSM, OTP generatorji enkratnih gesel), možni različni nivoji pravic uporabe,
  • vpogled v stanje, promet in podatke o računu, iskanje po prometu, izpis prometa v Excel,
  • vpogled v izpiske, izpis in prenos v različnih formatih (ISO XML, PDF),
  • vpogled v blokade na računu,
  • informacija o izvršbah,
  • vpogled v POS transakcije (online avtorizacije),
  • pregled kreditnih kartic in prometa po njih,
  • pregled avtoriziranih transakcij po debetnih karticah,
  • pregled in sklepanje depozitov,
  • pregled kreditov,
  • priprava amortizacijskih načrtov za kredite,
  • pregled, prijava, urejanje in brisanje trajnih nalogov,
  • naročilo dviga gotovine,
  • vnos nalogov (UPN/SEPA, HUB3),
  • prenos paketov (ISOXML) (navadni, množični paketi),
  • devizno poslovanje – devizni plačilni nalog, prenos med računi, akreditiv, prilivne osnove, menjalnica
  • urejanje predlog plačil za hitro pripravo naloga,
  • vodenje bele liste prejemnikov plačil,
  • SDD Sepa direktne bremenitve:
    • ročni vnos izdane bremenitve,
    • prenos izdanih bremenitev in vpogledi,
    • pregled prejetih bremenitev,
    • pregled zavrnjenih bremenitev,
    • urejanje blokad prejemanja bremenitev,
    • možnost preklica direktnih bremenitev,
    • statistika bremenitev,
  • avtorizacija poslov:
    • upoštevanje evropskih priporočil za varna spletna nakazila,
    • elektronski podpis,
    • enkratni žeton (SMS na GSM, OTP generatorji enkratnih gesel) z osebnimi nastavitvami mejnih zneskov na nalog in na dan,
    • geografske in časovne omejitve avtorizacije,
    • načelo “več oči” – nastavitve na nivoju naloga in skupnega dnevnega zneska;
  • obveščanje na elektronski naslov ali GSM
    • stanje in promet na zahtevo,
    • obveščanje ob dogodkih (priliv, odliv, obdelava in zavrnitev naloga, iztek limita, iztek depozita, iztek veljavnosti certifikata, prejem e-računa, prejem SDD bremenitve, vstop v elektronsko bančništvo, nepravilno geslo ob vstopu v elektronsko bančništvo, …),
    • periodično obveščanje (stanje, obdelani nalogi na dan, …),
  • poslovanje z e-računi,
    • izdajanje e-računov (ročni vnos e-računa, prenos e-računov s prilogami, pregled e-prijav, vnos izjave izdajatelja, …),
    • prejemanje e-računov (pregled in plačevanje e-računov, e-prijave/odjave),
  • naročanje potrjenih potrdil o plačilih,
  • pregled prijav v elektronsko banko,
  • komunikacija z banko,
  • administracija uporabnikov,
  • objava sporočil in obvestil,
  • pomoč uporabnikom v obliki kontekstualnih strani z navodili,
  • modul za prevajanje elektronske banke v tujejezične različice.