Elektronsko bančništvo

Elektronsko bančništvo predstavlja enega od dostopnih kanalov do bančnih produktov.
Elektronsko bančništvo omogoča komitentom banke udobno opravljanje bančnih storitev z želene oddaljene lokacije.
Za delovanje uporabniki ne potrebujejo na računalnik namestiti ničesar, aplikacija deluje v večini sodobnejših brskalnikov.

Programska podpora omogoča:

  • vstop s certifikati in gesli ali uporabniškim imenom, geslom in enkratnim žetonom (SMS na GSM, OTP generatorji enkratnih gesel), možni različni nivoji pravic uporabe,
  • vpogled v stanje, promet in podatke o računu, iskanje po prometu, izpis prometa v Excel,
  • vpogled v izpiske in izpis v PDF, nastavitev prejemanja izpiskov po pošti, v poslovalnico ali v elektronsko banko,
  • vpogled v blokade na računu,
  • informacija o izvršbah,
  • vpogled v POS transakcije (online avtorizacije),
  • pregled kreditnih kartic in prometa po njih,
  • pregled avtoriziranih transakcij po debetnih karticah,
  • pregled in sklepanje depozitov,
  • pregled kreditov,
  • priprava amortizacijskih načrtov za kredite,
  • pregled varčevanj (rent),
  • pregled, prijava, urejanje in brisanje trajnih nalogov,
  • pregled naložb v vrednostne papirje in vzajemne sklade,
  • naročilo dviga gotovine,
  • vnos nalogov (UPN/SEPA, HUB3), interni prenosi,
  • plačila v tujino,
  • urejanje predlog plačil za hitro pripravo naloga,
  • vodenje bele liste prejemnikov plačil,
  • menjalnica,
  • SDD SEPA direktne bremenitve:
    • pregled prejetih bremenitev, možnost preklica in zahteve za povračilo direktne bremenitve, urejanje blokad prejemanja SDD-jev,
  • avtorizacija poslov:
    • upoštevanje evropskih priporočil za varna spletna nakazila,
    • elektronski podpis,
    • enkratni žeton (SMS na GSM, OTP generatorji enkratnih gesel) z osebnimi nastavitvami mejnih zneskov na nalog in na dan,
    • geografske in časovne omejitve avtorizacije,
  • obveščanje na elektronski naslov ali GSM
    • stanje in promet na zahtevo,
    • obveščanje ob dogodkih (priliv, odliv, zavrnitev naloga, iztek limita, iztek depozita, prejem e-računa, prejem SDD bremenitve, vstop v elektronsko banko, nepravilno geslo ob vstopu v elektronsko banko, …),
    • periodično obveščanje (stanje, obdelani nalogi na dan, …),
  • poslovanje z e-računi,
    • prejemanje e-računov (pregled in plačevanje e-računov, e-prijave/odjave),
    • uvoz e-računov,
  • pregled prijav v elektronsko banko,
  • komunikacija z banko,
  • administracija uporabnikov,
  • objava sporočil in obvestil,
  • pomoč uporabnikom v obliki kontekstualnih strani z navodili,
  • modul za preverjanje elektronske banke v tujejezične različice.